Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Szállítás és fizetés

Bruttó szállítási díjak

 990Ft

Hamarosan

9000Ft alatt

Bankkártya és előre utalás esetén

0Ft

Hamarosan

9000Ft felett

Bankkártya és előre utalás esetén

390Ft

Hamarosan

Utánvétel / készpénz kezelési díj

 

Szállítási lehetőségek

 

A megrendeléseket Magyarország egész területén a Magyar Posta Logisztika (MPL) üzletágával, mint szerződött szállítói partnerrel üzleti csomagként juttatjuk el megrendelőinkhez.
A leadott rendeléseket 24 órán belül útnak indítjuk, amely a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül meg is érkezik.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS MPL FUTÁRSZOLGLATTAL

A MPL futárszolgálat elérhetősége:
Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1-333-7777 
Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00
Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

Web: www.posta.hu
Csomag nyomonkövetés: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes#result

(Csomagszámot kiküldjük emailben vagy elkérheti a hello@uzsonnasdoboz.hu email címen)

POSTÁRA TÖRTÉNŐ SZÁLLÍTÁS (jelenleg nem aktív szolgáltatás)

Postapont választása esetén a kijelölt postákon veheti át küldeményét. A feladástól számítva legfeljebb 5 munkanapon belül megérkezik a küldemény a címhez tartozó postahelyre, ahol 10 munkanapig átvehető. A házhoz kézbesítésre kísérletet nem tesznek. Megrendelése után SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről, ezután Ön bármikor átvehető az adott postán nyitvatartási időben a terméket. Bővebben lentebb olvashat a szolgáltatásról.

Térképes lista a PostaPontokról: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

 

Fizetési lehetőségek

 

Minden egyes vásárlásról természetesen számlát állítunk ki. A honlapon található árak a fogyasztók számára a végső („bruttó”) árak. Áraink 0% áfát tartalmaznak.

Ha már visszaigazoltuk a megrendelésedet, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálod a bankszámlaszámunkat és a megrendelés azonosítóját, melyre az átutalás során hivatkozni kell a közleményben. 

FIZETÉS BANKI ÁTUTALÁSSAL

Egyenlítsd ki rendelésed banki átutalással. A megrendelést követően - ha a rendelés minden eleme kiszolgálhatóvá válik - egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk e-mail üzenetben (amit akár a személyes oldalad, rendelések menüpontból is letölthetsz), melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat:

  • kedvezményezett neve: Majnek Éva E.V.
  • számlaszám: 11600006-00000000-49004081
  • a közlemény rovatba beírandó a megrendelés azonosítója (pl. #100000029)

Miután a tranzakció megvalósult, vagyis miután az átutalt összeg megérkezik számlánkra, átadjuk a rendelést a futárszolgálatnak. A termékek átvétele, illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatunk. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termék átvételéhez a díjbekérőn található megrendelés szám bemondására is szükség lehet, ezért kérjük, hogy jegyezd fel azt!

FIZETÉS BANKKÁRTYÁVAL

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával fizetni. A bankkártyás fizetésnek számodra nincs plusz költsége, az teljesen díjmentes. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Fizetéshez a következő bankkártyákat használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro

  • Visa vagy Electron

  • American Express

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

FIZETÉS UTÁNVÉTTEL

Akár futárszolgálattal, akár PostaPont-ra kérted a rendelésed kiszállítását, a csomag átvételekor mindkét esetben fizethetsz készpénzzel. A termék(ek) árát a futárnak vagy a postán kell kifizetni készpénzben vagy kártyás fizetésre is van lehetőség.

 

További részletek az MPL futárszolgálat szolgáltatásáról

 

A megrendelt terméket a Magyar Posta MPL Futárszolgálata kézbesíti a feladástól számított 5 munkanapon belül 8-17h között. Amennyiben nem sikerül a kézbesítés, a második kézbesítési kísérlet is ingyenes. A küldeményeket sikertelen második kézbesítés esetén a posta alkalmazottja írásos értesítést hagy a postaládában mellyel a helyileg illetékes postahivatalban személyesen is átvehető a csomag az értesítőben leírtak szerinti helyen max. további 5 munkanapig. Ha valami oknál fogva nem találja a postaládában az értesítőt vagy a telefonos kapcsolat nem jött létre, akkor automatikusan be lehet menni a helyileg illetékes postahivatalba és át lehet venni személyesen is a csomagot az általunk feltüntetett érkezési napot követő második munkanapon (előbb nem).

Amennyiben a postán 5 munkanapig való tárolási idő alatt sem történik meg az átvétel, a csomag visszakerül áruházunkhoz.

Felhívjuk figyelmüket, a kézbesítés a megadott idősávba bármikor megtörténhet a megadott idősávban, telefonos egyeztetés nélkül. Ezért kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben - azaz 08.00- 17.00 óra között - elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni (akár a lakás, akár a munkahelyi címét, telefonszámát). Ha ez nem megfelelő az Ön számára, akkor javasoljuk a Postán Maradó szállítás választását.

Probléma esetén a kézbesítő telefonon is megpróbálja felvenni a kapcsolatot Megrendelővel, ezért kérjük, hogy biztosítsa a telefonos elérhetőséget (a kézbesítő nem folyamatosan hívogatja a számot, hanem max. 1x vagy 2x fog próbálkozni, ezért javasoljuk, hogy a szállítás napján legyen elérhető).

Ha a csomagot nem kapta meg, az is megoldás, hogy megadjuk a küldeményazonosító számot, amivel Ön érdeklődhet az MPL Ügyfélszolgálatánál (kód alapján megmondható, hol van a csomag a https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes címen is).
MPL Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 40 31 32 33

Ha a csomagot nem kapja meg, vagy nem értesül annak érkezéséről az általunk visszaigazolt időn túl maximum 1 munkanappal, úgy kérjük, hogy haladéktalanul jelezze nekünk, hogy azonnal intézkedhessünk és feltárhassuk a problémát. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig a bejelentéssel, mert a letét után 5 munkanappal visszaküldik nekünk a csomagot

Ha a házhozszállítás nem megfelelő, kérje a „Posta Pont” opciót, amely révén nem kell várni a szállítóra, hanem Ön már a feladást követő munkanaptól bemehet érte az Ön által kijelölt postára. Önnek lehetősége van bármely magyarországi Posta Pontra kérni, így Ön nincs időhöz kötve, nem kell otthon várakoznia a kézbesítőre és akkor megy be a postára átvenni a csomagot, amikor Önnek megfelel, ráadásul olcsóbb is. Ha ezt a módozatot választja, akkor itt is fontos, hogy kommunikálni tudjuk e-mail-en keresztül. Megrendeléskor Önnek kell kitöltenie a megrendelő lapon, hogy melyik postára kéri a csomagot (Térképes lista). Ha a Posta Pontszállítást választja, akkor ezzel Ön azt vállalja, hogy bemegy a csomagért a postára és ott veszi át személyesen az általunk visszaigazolt határidőn belül (4 munkanap fog a rendelkezésére állni).

A csomag átvételéhez személyi igazolvány szükséges, valamint ha nem a címzett veszi át, akkor meghatalmazás.

Ha a szállítási cím munkahely, írásos értesítőt postaládában munkahelyi cím esetén nem tud a kézbesítő hagyni, mivel a cím nem lakhely, így nincs illetékes postahivatal-kezelő. Ilyen esetekben a csomagot egy központi postán tudja átvenni személyesen (további 4 munkanapig), mely természetesen az Ön településén van.:

A sikeres kézbesítéshez fontos, hogy ha a szállítási címen a kapucsengőn nem az Ön,  azaz nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük ezt is jelezze a rendelés során a "Megjegyzésbe" a kapucsengőn található név megjelölésével. Ezt az információt rá fogjuk írni a csomagra.

Mivel a megrendelt termékek kiszállítását az MPL végzi, ezért felelősséget a szállítás pontosságáért csak az MPL Általános üzleti feltételei szerint tudunk vállalni.

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és később egyet arról, hogy kollégánk átadta megrendelését a futárnak, amely az esetek többségében következő munkanap megérkezik, de legkésőbb 2 munkanapon belül megérkezik.

A címzett elektronikus értesítést (e-mail-t vagy sms-t) kap a csomag PostaPontra történő érkezéséről. Ezt követően a csomagok 5 munkanapon belül átvehetőek a postahelyi és MOL PostaPontok-nál.. A lejárati idő előtt két nappal a címzett részére ismételt elektronikus értesítést küld a Posta, amennyiben az elérhetőséget a címzett megadta.

Ugyanazon címhelyről átvétel nélkül visszaküldött megrendeléseket töröljük, és fenntartjuk a jogot ezen címhelyek részére előreutalásos rendszerben küldeni a terméket.A Friko Consulting Szolgáltató Kft. fenntartja a jogot, hogy saját megítélése alapján bizonyos címekre kizárólag előrefizetés után postáz, vagy egyáltalán nem kézbesíti ki a megrendelt termékeket.

Amennyiben a VikingShop úgy dönt, hogy nem küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre.

Minden küldemény átvételkor kérjük ellenőrizni a csomag ép és sértetlen állapotát, amennyiben sérülés tapasztalható, vagy hiányos a csomag, jegyzőkönyvet kell felvetetni a kézbesítővel vagy a postahellyel, illetve meg kell tagadni a küldemény átvételét. Ennek meg nem valósulása és hiánya esetén nem áll módunkban törésre, tartalom elveszésére reklamációt elfogadni.

Az MPL futár szolgáltatás alapdíja a következő szolgáltatásokat tartalmazza:

Telefonos egyeztetés : amennyiben a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton és az első kézbesítési kísérlet sikertelen, a kézbesítő egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.

Garantált kézbesítési idő (időgarancia): az MPL vállalja, hogy a küldeményt legkésőbb az átvétel napját követő 1./ legfeljebb 5. munkanapon kézbesíti, illetve a kézbesítést megkísérli.

Kétszeri házhoz kézbesítési kísérlet: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.

Elektronikus előrejelzés: a címzett a küldemény átvételének napján az átvételről elektronikus előrejelzést kap, SMS-ben vagy e-mailben.

Nyomkövetés: az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyzetéről, legkésőbb az esemény bekövetkezését követő munkanapon. A nyomkövetés szolgáltatás a https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes linken érhető el.

(Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1/333-7777)
(Hétfőtől péntekig 08:00-17:00 óráig)

Garantált kézbesítési idő (időgarancia): megrendelés esetén vállaljuk, hogy a küldeményt legkésőbb a postai feladás napját követő 1. / legfeljebb 5. munkanapon kézbesíti az MPL, mint üzleti partner, illetve a kézbesítést megkísérli. A garantált kézbesítési időnek feltétele a megrendelés visszaigazolása a Westnotebook csapata részéről. Amennyiben a visszaigazolás és egyeztetés megvalósul 16.00 óráig, a garantált kézbesítési idő ez esetben érvényes a következő munkanapra.

Kétszeri házhoz kézbesítési kísérlet: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.

Alkalmi átvevő megjelölése: a feladónak a küldemény címiratán tett rendelkezése esetén, az MPL a postai küldemények átvételére jogosultak mellett, átvételre jogosultnak tekinti a címzett szomszédjait, illetve munkahelyre címzett küldemény esetén a címzett munkatársát, a szervezet vezetőjét, illetve a szerve­zet nevében postai küldemény átvételére jogosult személyt is.

Ismételt kézbesítés egyeztetett időpontban vagy új címre: A címzettek a részükre érkezett, de sikertelen kézbesítési kísérlet miatt letétbe helyezett, vagy postán maradóra címzett küldeményeikre vonatkozó ismételt házhoz kézbesítési igényeiket telefonon bejelenthetik, és kérhetik a csomag ismételt kézbesítését.

Utánvétel szolgáltatás: az MPL a küldeményt a feladó által megjelölt utánvételi összeg beszedése után kézbesíti a jogosult átvevő részére.

Keresés